Esma12 Ruzgarsmomm bel göbek inceltiyor benim varda arkadaşımın kullanıyorum çok güzel heryer dr pahalı
Esma12 Ruzgarsmomm yarıyor valla 29 beden pantolonumun içine girdim 250 civarlarında heryer dr var trendyol da
ozgurkus Alya282019 bende yarın vericem hangisinden aldınız acaba ve göbeğiniz var mı ondan mı sipariş ettiniz 🙄sipariş vereni buldum heyecanlandım 😂
Alya282019 ozgurkus 😂😂 yamuna latex korse sipariş ettim evet göbeğim var 4 ay önce doğum yaptım ciddi anlamda toparlayıp inceltiyomuş düzenli kullanımda ablamda kullandı bende gelince kullancam😊
Esma12 Alya282019 42 beden giyiyordum 3 ay oldu doğum yapalı korse kullandım bide tabi zayıflama cayi
ozgurkus Alya282019 benimde 4 ay oldu doğum yapalı.Kilomdan memnunum 50 kiloyum eski kiloma döndüm fakat göbeğim 5aylık hamile göbeği resmen.Ablanızın gitti mi göbeği ? Birde kaç beden aldınız beliniz kaç