Deletedmom72 Bebegimin pisiği yokken hakiki zeytinyağı ya da mustela pişik önleyici Krem suruyodum hep, 1-2 gün içerisinde pişik oldu ve geçmesini beklerken daha da kötü duruma geldi, kanamalar oldu hatta. hametan sürmeye başladım, azalmadi, çocuk doktorumuz 3 merhem verdi karıştırarak kullanmamızı ve önemli olanın çocuğun altının kuru olması olduğunu söyledi. Kullandik 1 haftada anca düzeldi. Sonrasında hiçbir şey sürmedim ve bol bol havalandirdim, altına yaptigini anladığım an bezini değiştirdim, olmasa bile sık sık değiştirdim. Bbezini bile degistirdik farklı kullandık. Sonrasında farkettim ki ne bezden ne de sürdüğümüz şeylerden. altına giydirdigimiz pijama lastiğinden dolayı sürekli yukarı çıkıyor ve popo kısmını sıkıştırıyor bu sebeple poposu bezden dolayı tahriş oluyormuş. Şimdi günde bir kez sudokrem kullanıyorum ya da hiç kullanmiyorum, her altını açtığımda ıslaklık gidene kadar açık bırakıyorum havalandiriyorum ve en önemlisi giydirdigim kıyafete dikkat ediyorum poposunun arasına girmemesine özen gösteriyorum.