Tiriyanon 46 günlük bebeğim. Sırt üstü yatırdığım da iki elinden kendime çektiğimde başı geri düşüyor. Sizce bu durum sıkıntımı. Sizlerin kiler ne zaman tutmaya başladı
Saksak Tiriyanon Normalde dik tutamaz ki doğru düzgün kaldı ki kollarından tutup kaldirdiginiz da bebek başını kaldırsın henüz çok erken bunun için
Yeniannee111 Tiriyanon çok normal canım. Benim bebeğim 2 ay 20 günlük. Yeni yeni tutmaya başladı yüz üstü yatırdığımda bile. O da her zaman da değil yani. Her bebek farklıdır herseyi hemen yapmalarını beklememeliyiz bence :)
Tiriyanon Saksak doktor başının da gelmesi gerekiyor dediği için dert yaptım kendime. Yoksa bencede erken
Tiriyanon Zynp57 acele değil cnm. Doktor korkuttu işte bu kadar günlük bebek bu hareketi yapmalımış. O yüzden tedirgin oldum
Asli123 Tiriyanon aslında yaptığınız davranış iyi değil ben 2.5aylıkken yapmıştım o hareketi çocuk doktorumuza sordum yapayım mi diye erken daha demişti acele etmeyin elinden tutup kaldırmak için
Tiriyanon Asli123 ben bu doktorların tutarsızlığını anlamıyorum. Bunlar aynı tıp eğitimi almıyo mu. Benim doktorda sanki geç kalmışım gibi mutlaka başının da gelmesi gerekiyo deyip beni huzursuz etti
Asli123 Tiriyanon yazık yavruya daha dünyaya adapte olamamışken elini tutunca nasıl basını kaldırsın ki daha tam anlamıyla basını tutamaz o Zamanlarda bebekler 👶🏻 hiç moralini bozma yani bazı doktorlarda herseyi abartmayı çok seviyor 46 günlük bebek bu daha