Merhaba kızlar. 11 aylık bir oğlum var, motor ve mental becerilerde önde bir bebek doktorumuzun deyimiyle. Ama benim dikkatimi çeken bir konu var ki şöyle ; 7 aylıkken mama meme emme baba gibi kelimeleri vardı şimdiyse söyledikleri sadece ba ba ve bazen de de. Oda hece şeklinde. 8 aylıkken doktoru ufak bi dil bağı var dedi ama daha önce kendisi dahil hiçbir doktor bundan bahsetmemişti. Onun etkisi var mıdır bilmiyorum. Dil gelişimi konusunda bilgi yahut tecrübe sahibi annelerin fikir ve önerilerine açığım 🌸