Benim kizim bir hafta önce 1 yasina girdi ve son zamanlarda cok huysuz ve mizmiz
eskiden besigine koyardim oyun oynardi ama artik onuda yapmiyor ve cok hareketli hic yerinde durmuyor sadece tv acdigimda duruyor günde 5-10 dakika aciyorum artik
ayrica istedigini agliyarak kendini sIkarak yaptirmaya calisiyor 😥 tabi alismassin diye agladiginda istedigini yapmiyorum umarim gecici bir durumdur cok miz kiz bi cocuk oldu 1 yas sendromu mu acabaa arabizda ayni durumu yasiyan varmi buda gelisimin bir sürecimi acaba bitmedi bu atak ve sendromlar 😂