Hazal89 zeynepzeze ben kullanmıyorum ama hepsiburada da en çok yorum alan yada en yüksek puan olarak aratırsan işine yarayabilir bugüne kadar hiç bir üründe yanıltmadı beni sağolsun ütü robot yiyecek vs bir çok ürünü o sayede alıp çok memnun kaldım
zeynepzeze busrasema94 Bende çok beğenmiştim. Ama servis pek ilgili değilmiş okuduğum kadarıyla. Ama görünüş olarak çok güzel. Kararsız kaldım
Seda_123 zeynepzeze Şu korkmazın renklileri var ya mia modeli sakın yanından bile geçme alma.berbat bisey herkes şikayetçi
Miray00 zeynepzeze Arçelik K 3284 Gurme Çay Makinesini kullanıyorum çok memnunum özelikle saatini ayarlıyorum o saatte çay hazır oluyor çalışırken çok iyi oluyor du
zeynepzeze busrasema94 Bende camın görüntüsünü beğenmedim. Rica etsem fotoğrafını atabilir misiniz? Profesyonel çekimlerde güzel ama birde kullanıcı olarak görsem çok iyi olur
Almilaninannesi Kelebegimm genelde kettle niyetine kullanirim ama 😁cayimi minik caydanligm var onda demlerim