Herkese iyi akşamlar. Bebeğim 35 günlük son 1 haftadır 2 günde bir kaka yapıyordu bol miktarda bugün 3. Gün bitti hala kaka yok. Arada gaz sancısıyla ağlıyor, ıkınıyor zorlanıyor küçücük pırt yapıyor gerisi yok. Sadece memede sakinleşiyo bütün gün uyumadan memede neredeyse. Doktor 1 haftaya kadar yapmaması normal dedi ama yapmadığında çok üzülüyorum. Ilık banyo, masaj, zeytinyağı çoğu şeyi denedik ama çözüm bulamıyoruz. Dışarı da çıkamıyoruz şu durumda. Başına gelen anneler nasıl çözdünüz? Önerilerinize ihtiyacım var