Fatma3327 ben cevizin icinden cikan bi zar var onlari biriktiriyorum bi cezvede bi tasim cay demler gibi demliyorum , icine de aci tat olmasin diye 1 tatli kaşığı pekmez karıştırıyorum her gun mamadan sonra 30 cc iciriyorum bayagi yumuşatıyor bide prospan diye bitkisel bi şurup var onuda tok karnina iciriyorum