Seda078 Ben kimyon çayı içiyordum içer içmez göğsümden süt taşardı. Çok faydasını gördüm tavsiye ederim. Yanlız baharat şeklinde değil de taneli olacak. İnşallah sizde faydasını görürsünüz ☺️ ayrıca sütüm azaldı yok göğüslerim boş diye stres yapmayın hep rahat olmaya calisin. Benimde göğüslerim çok yumuşak önceden 6 saat bebgim emmese taş olurdu şimdi emmese bile sertlesmiyor. Bebeğim 4 aylik. Sürekli göğsümü kontrol ediyorum süt geliyor. Ayrıca oğlumu da emmeden önce emmeden sonra tartiyorum nekadar emdigini biliyorum o yuzden. Içinizi ferah tutun ☺️