Akasyaa Merhaba annişler, oğlum 2 ay 21 günlük. Gündüz uykusu olmayan bir bebiş. Geceleri de 3 den önce uyumaz. Bu gece de 3.10 da yatağına yatırdım ve emzirmek için uyandırmadım. Ben uyandırmayınca da 8.20 ye kadar uyudu. Uyandığında çoook acıkmıştı. 40 dk falan emdi. Kendimi çok kötü hissediyorum. Uyandırmadım ve aç kaldı. 😔 Uyandırmam gerekirdi değil mi ? 😔
ErtugrulAnnesii Akasyaa kaç kilo bebişiniz.? Yorgun düşüp karnıda doyunca güzelce uyumuş, sizde dinlenmişsiniz. Kendinizi yıpratmayın bu düşüncelerle.
Beriltalay Akasyaa bebeğim şuan yedi buçuk aylık. Bende böyle bir şey yaşamıştım sizin aylarınızda iken. Çok korkmuştum ama şimdi geri donup bakıyorum hiç korkulacak biraey değil korkmayın sakın. Aksine uykusunu almış cok güzel. Sizi de bir güzel emmiş. Karnı doymuş. Unutmayın bebeğin büyüme hormonu sadece uykuda salgılanır uyku da çok önemli bir gıda onun için. Ve büyüme hormonu sadece derin uykuda salgılanır. Korkmayın hiç bebeğinizin kilosu iyi ise
Aselikra Akasyaa dogdugundan beri uyandirmiyorum ben acikinca kendi uyandi hep. 4 aylik şu an . Bir sorun olmaz merak etmeyinn
Tazeannecik Akasyaa benimde 9-10 günlükken olmustu Böyle. Ben yorgunluktan uyuyakalmışım. Ne eşim ne kayınvalidem uyandırmamış. Kızımda ağlamadı hiç. 5 saat olmuş artık ağladı kalktık emzirmeye. Zaten çocuk sarılık neden uyandırmadınız diye kızdım bide herkese
Azraninnnannnesi Akasyaa bizde 2 ay 25 günlüğüz yani doktorum bana emzirmek için uyandırma dedi cok cok uzun bir süre değil ben kızımı 11 de emzirip yatırıyorum o bazen 4 bazen 3 de kendi kalkıyor korkulacak bişey değil yani ben gece de gündüz de o uyanmadiği sürece kaldırmıyorum tabi belli bi saatin üzerine çıkmadığı sürece
yildirimfamily Akasyaa benm oglum 2 aylik gece en gec 1de uyur sabah 6da uyanir hicte uyandirmiorm ben emmesi icin
Gizemre Akasyaa benim oğlumda öyle Akşam 9 gibi uyur gece 2 gibi fln kalkar merak etmeyin bişey olmaz 5-6 saat uyur oda 2 ay 11 günlük
miliaris Akasyaa bizim doktorumuz uykuda yemek kadar önemli bebekler icin uyanmaz ise uyandirmayin demisti(sarilik vb saglik sorunlari yok ise)..acikinca kendi uyanir Zaten 😌
Sedakanikyiss Akasyaa 2 aylıktan sonra hiç uyandırmadım 5 saat uyuyorlar acıkınca kendileri kalkıyorlar. Uykuya da ihtiyaçları var.
PrensSelim Akasyaa bebeklerin beslenmeye ihtiyacı olduğu gibi uykuya da ihtiyacı var,sizden bir gün büyüğüz,11 gibi emzirip yatırıyorum oğlum ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum,bazen 3te uyanıyor bazen 5te,kaygılanmayın boş yere.
ErtugrulAnnesii Akasyaa hayır hayır tedirgin olmayın maşallah kilosuda yerinde. Gece beslenme alışkanlığı kazandırırsınız uyurken beslemeyin. Uyuyorsa uyusun o da onun ihtiyacı acıkınca bas bas bağırır Zaten🙋🏻♀️
Akasyaa ErtugrulAnnesii Evet kucağıma alana kadar çok ağladı. Birden çok hızlı emince daha kötü oldum. Çook acıktı diye 😔
Akasyaa Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Bugüne kadar hiç bu kadar uzun uyumayıp hep emdiği için aç bıraktım diye kendimi kötü hissettim. Annelik çok tuhaf uyusun diye gözünün içine bakıyorum uyuyunca çok uyudu deyip üzülüyorum. 2 aylık kontrolümüzde doktorumuz 4 saati geçirme emzirmek için demişti. O yüzden içim rahat etmedi.
Deniss99 Akasyaa 2 aylik bebek kendisi uyanir niye uyandiriyosunuz ki sarilik fln mi var doktorum bana uyandırma kendi istediğinde uyanır dedi 11 de emip hattı 4 buçukta kalkti sabah emdir 8 de kalkti geri böyle kendi uyanır nasilsa
Akasyaa Deniss99 Yok çok şükür sarılığımız yok. 2 ayına girdiğinden beri kaldırmıyorum kendi uyanıyordu ama hiç 5 saat uyuduğu olmadı. Genelde 3 saat arayla kalkıp emerdi
Masallina Akasyaa yaa bende normalde çok uzun uyudugunda uyandirmadan emzirir tekrar uyuturum. Ve yine uyumaya devam eder. Dün gece 5 saat emzirmedim vicdan azabi cektim. Bu msjinizi görünce ben tek degilmisim dedim. Çok kötü hissettim. Anliyorum sizi. Ama dediğim gibi benim icim rahat etmiyor ben çok uyudugunda mutlaka emzirip tekrar uyutuyorum . 3 aylik kızım.
Akasyaa Masallina Dün geceye kadar hiç bu şekilde uyumadı. Normalde 3 saat arayla bazen de 2 saat arayla uyanır emerdi. Dün gece 5 saat uyudu bende uyuya kalmışım öyle nasıl olsa 3 saat sonra uyanacak düşüncesi ile.