Aselzade benim kızım 3.5 yaşında ve hep 6da kalkıyor diyebilirim en geç 7😂 şimdi bakalım ikinci nasıl olacak kısmetse doğunca göreceğiz 🙈 ama şöyle birşey var kimi çocuk uykuyu pek sevmez kimisi çok uykucu olur. Şahsen benim kızım hiç sevmiyor. Bir de henüz ufak zamanla düzene oturabilir ama akışkanlık haline gelirse benim gibi 3.5 yasına da gelse 6da kalkmaya devam ☺️