Deletedmom331 Arkadaşlar yarıştırmak amaçlı değil merak ettiğim için soruyorum.. Bizimki 4,950 kg boy 65 cm
Saadetkaan Deletedmom331 ayrica kilolu bebek saglikli bebek olarak nitelendirmeyin her bebek kendine özgüdür biz kilolu dogdugumuz icin oyle
HnfHm Azizeguney şimdi kaç aylık kaç kilo? Benim kızım da 2500 ile hastaneden çıktık 1. ayında 3300 dü doktor mamaya başlayın dedi hata mı ettim bilmiyorum ama şimdi de biberona alıştı meme reddi oldu sanki hiç büyüyemeyecek gibi hissediyorum sanki tüm bebekler kilo alıyor benim kız alamıyor gibi. Kilo önemli mi değil mi bilmiyorum ki niye kilo alması için uğraştırıyor doktorlar onu da bilmiyorum
Deletedmom331 Saadetkaan benim sütüm çok az günde belki 30cc anca çıkıyor mama veriyorum bende kilosu düşük gibi geliyo ama bilmiyorum
Saadetkaan Deletedmom331 lutfen kendinizi bitakmayin benimde oyleydi e bebekten malt icecek aldim ve hergun 3 litreden fazla su ictim benim oglum tek sag gogsumu aliyo soldan hic sutum gelmedi benimde sagdigimda basta oyle geliyodu stres yapmayin lutfen hem formül mamalarlada buyuyebilir sizin suunuz az diye buyumucek degil ya buyuk oglum aptamil le büyüdü sutumun olmasina ragmen emmedi oda zamanla sagmaktan azalmisti
Deletedmom331 Saadetkaan oğlum 2,900 doğdu, ilk zamanlar emzirdim ama hiç kilo almadı.. doktor tavsiyesi ile mamaya başladık zaten. Ama mamaya başladığımızdan beri hiç emmek istemiyor sağıp veriyorum.Öyle tabi rabbim sağlık versin evlatlarımıza
Azizeguney HnfHm şuan 5 buçuk aylık henüz kilosuna bakmadık 10 gün sonra kontrolü var bakıcaz. Ama 4 aylıkken 5 kiloydu
Saadetkaan DenizAlpinAnnesi korkmayin doktorumuz sikinti yapma nasilsa dis donemi yada emekleme doneminde godecek o kilolar diyo
Hosgeldiannelik Deletedmom331 kilomuz aynı boyumuz 55 kız benimde 3030 doğmuştu kimse az demedi. 600-1500 g arası normal demişlerdi bana. Bi postta daha vardı bebek 800 g almış mama ver demiş ebe. Şaşırıyorum bunlara. Bence anne sütü alıyorsa 600g dahi alsa kafi
Deletedmom331 Hosgeldiannelik bizimkinin boyu uzun zayıf gözüküyor baya 😊 inşallah kilo alır zamanla ne diyeyim insan biraz tombul gözüksün istiyor 😄