rabia22 Ssevey bende saçlarımı eşime kestirdim daha yeni ve cidden çok iyi oldu zaten evdeyiz ve sürekli toplamak zorunda kalıyordum uzun diye şuan katlı küt yaptık ve hem rahat hemde hoş oldu ☺️ İki dakikada kurutuluyor taranıyor bitip gidiyor 😉😊
rabia22 Ssevey aynen çok iyi oldu bayadır uzun kullanıyordum bi anda hepsi gitti üzüldüm de ama sonuç güzel oldu 🙈
rabia22 Arasannesi Bakıyorum hala karar veremedim yarın sipariş vericez tavsiye için teşekkür ederim 🤗
MelekAras rabia22 bebek yağı kullanmadım hiç.Sebamed den almıştım losyonu memnunum kokusu da gayet hoş.Hatta şampuan pişik kremi falanda hep sebamed aldık tavsiye ederm
rabia22 MelekAras teşekkür ederim canım ben doğumdan önce almıştım bebek alışverişi yaparken ama dediğim gibi kullanamadık pişik kremi de bepantol kullanıyorum losyonu bakarım çok tavsiye aldım teşekkür ederim 😊
rabia22 Sinembolat badem yağını kirpik uzatmak için kullanan arkadaşlar vardı eskiden acaba tüylenme yapmaz mı diye düşündüm şimdi
Sinembolat rabia22 hayır yapmıyor hamilelikte çatlaklara da çok faydası var doktorum tavsiye etmişti☺️
rabia22 Sinembolat teşekkür ederim tavsiye için netten de baktım rahatlatıyormuş ara ara sürerim artık bende 🙈