sumeyyez sonuçta 2 yere gitmiş olacaksınız biz de 1. Ay açısını yaptırdık bence 2.ay aşısında bile çekilse olur ama eşim biran önce çektirelim kafamızdan gitsin ve erken tanı önemliymiş diyor. Ama bana sağlık ocağından 45 günden sonra ve 2. Ay alışına gelmeden çektirin demişlerdi.. ve benim düşüncem her şey git gide düzelecek yani ne kadar geç gidersek o kadar iyi diyorum belki tedavi vs bulunur diye, umut işte 😔