Gizembskyaylmzz Aptamil kaşık maması tavsiye ediyomusunux anneler ben yavaş yavaş ek gıdaya başladım tad aldırıyorum 5aylık kızım kaşık maması geçmelimiyim
Melegimsin Gizembskyaylmzz ben hippin kasik mamasını öneriyorum hem şeker yok organik kilo alımı da çok iyi doyurucuda
Cnprtk Gizembskyaylmzz ben 4,5 aydan beri kaşık mamasına başladım. Çünkü 1,5 ay emdi sonra emmedi mama ile besleyo. Meyve püresi bile veriyorum. Hero baby nin ki bebeğime iyi gelmesi kusturdu. Gogly çok beğendi
My_son Cnprtk hic bi islem uygulamiyosnuz dimi mesela hero baby nin purelerini fln vermişsiniz ya onlar icin diyorum direk acip veriyoruz
Cnprtk My_son hero baby meyve püresine hiçbir işlem yapmıyorum azar azar yediriyorum yavaş yavaş. Gogly de normalde ölçüsü biraz katı oluyor. Ben 150 cc ye 2 yemek kaşığı yani biraz daha sulu yapıyorum mamayı rahat yutsun diye çünkü yeni başladı