Hacer7 Merhaba arkadaşlar bebeğim 12 günlük doğduğun da 2 kilo 770 gramdı ,,2 kilo 600 grama indi ,,5,6 gün önce doktora gittiğim de aynıydı dün saglık ocağına gittim aynı hiç kilo almamış bebegim emiyor yutkunuyor mu diye bakıyorum yutkunuyor acaba neden kilo almıyor aç mıdır acaba ne yapsam bilemedim
deletedmom4842 Hacer7 Bebeği memede 20 dk kadar tutun yağlı kısmı da emmesi lazım zaten yenidoğan bebeği 1 saat bile meme de tutsan durur ama 20 dk dursun yine doyduğundan emin olun 1 ay sonra kilo alımı az olursa zaten doktora gidersiniz
Hacer7 deletedmom4842 çok emziriyorum yarım saat oluyor yani bi göğüsten emziriyorum ki sadece suyu değilde digerini de emsin diye huysuzluk yapmıyor emdikten sonra uyuyor uyanıyor tekrar emziriyorum yine uyuyor öyle gidiyor
deletedmom4842 Hacer7 Karnı doyuyor eğer memeden sonra uyuyorsa ama yağlı kuşku alıp almadığından emin olmak lazım kiloyu güzel aldıran o kısmı zaten
Hacer7 deletedmom4842 alıyordur inşallah yarım saat emziriyorum ki emin olmak için karnı doyuyorsa kakasını günde 3 4 kere yapıyorlarmış benimki 2 kere yapıyor 3. İse arada
Hacer7 deletedmom4842 😅😂😂 değiştirene kadar altını çok ağlıyor ,,benimde ağlayasım geliyor bu sefer 😅