Kızlar uyku düzenini geçtim 1 aylığız ama galiba düzen işini beceremiyorum beceremicem
Peki uyku şekliniz nasıl ? bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz ?
Ben hiç bişeye alışmasın kendi kendine uyusun istiyorum canını alıyorlarmış gibi ağlıyor
Sallamak istemiyorum , memede uyusun istemiyorum çok zorluk ilerde bunlar
(Banyo ettir yatır diyen olucakdır bizimkine işlemiyor o banyo işleri )
‘Karnı tok alt ve üst gazı çıkmış , bez temiz ‘ uyku düzenini geçtim uyku metodu lazım yardım edin 😔