Beriltalay Bebeğim yedi buçuk aylık. Bir aylıktan beri uyku rutini yaparım sekizde loş ışıklı bir odaya geçirir uyuturdum ve en geç sekiz buçukta yatardı. Ta ki yedi aylık olana kadar 😔 15-20 gündür 11 den önce uyumayan sürekli ağlayarak uyanan bir bebek oldu. Bir dişimiz de ucunu gösterdi zaten. Tecrübeli anneler bunca emeğim boşa mı gitti? Diş durumu ne zaman düzelir? Bu alışkanlık haline döner mi 11den önce uyumama durumu?
ErtugrulAnnesii Beriltalay kendi kendine uyumayı öğrenen bir bebek bunu unutmaz her şekilde eskiye döner. Siz böyle hastalık,diş çıkarma döneminde aksine hep yanında olup egitime kendiniz ara verin size ihtyacı oldugu dönem bu dönem. Eskiye dönecektir bence.
Beriltalay ErtugrulAnnesii tamamen yanındayım sıkmıyorum uyusun diye hiç. Sadece çok ağlıyor içim kıyılıyor cook uykusu gelene kadar uyuyamıyor. Tamamen düzeni değişti düzen falan kalmadı yani diş donemi çok Zormuş 😔
ErtugrulAnnesii Beriltalay kıyamam kuzuya 🥺 iite bi çaresi yok insan buna üzülüyor elinden bisey gelmediginde. bizde 9. Aydayız hala gelen giden yok bekliyoruz kaç aydır en ufak huysuzluğunu dişe yoruyorum ama yok 🙄
Beriltalay ErtugrulAnnesii ya aslında onunda başlamıştır annesi sıkıntısı. Bizim hep kaşıntı falan vardı uykusu falan çok bozulmayınca ben geç gelecek diye düşünürken ucu göründü. Ucu göründüğü sabahtan sonra hiç uyuyamamaya başladı. Çıkarken baya artıyor sıkıntılar hayırlısıyla atlatırlar sağlıkla bebeklerimiz bu donemi de insallah