Deletedmom389 Merhaba hanımlar 19 günlük bebeğim var ve doğduğundan beri maflor gaz damlasını hemen hemen her gün kullanıyoruz. Sizce zararlı mı bu gaz damlaları ne zaman kadar kullanmalıyım. Bebeğime günlük kullandığım d vitamin damlası ve bu maflor damla?
Meliscikveannesi Deletedmom389 merhaba hayirli olsun bebeginiz maflor bir probiyotiktir gaz damlası degildir canim
Mom0870 Deletedmom389 hayır canım o kullandığın yararlı probiyotikler içeriyor gaz damlası değil kimyasal yok
nur35 Deletedmom389 Maflor probiyotik damlasıdır. Bağırsak hareketlerini düzenler. Biz oğlum için maflor ile birlikte sab simplex gaz damlası kullanmıştık çok işe yaradı.
MarlaSinger Maflor plus gaz İçin kullanılıyor diye biliyorum bizde kullandık. Hatta yenidoğan yoğun bakımda kaldı bebeğim. Orda da alabilirsiniz demişlerdi
Mom0870 Deletedmom389 gaza iyi gelir çünkü bağırsak florasının ihtiyaç duyduğu probiyotikleri içeriyor canım
AreninAnnesi7301 Deletedmom389 Bizde kabız olduğunda kullanmıştık gaza da fayda ediyor zararlı değil probiyotik çünkü
Rumeysa34 Kızlar günde bir defa mı veriyorsunuz 6 damlayı bana doktorum 3 defa dedi bizde 4 aylığız doğduğun beri kullanıyoruz
Deletedmom389 Rumeysa34 ben günde bir defa 6 damla damlatıyorum daha da vermiyorum canım. 3 defa 6 damla ço olur gibi geldi ama bilmiyorum tabi ki