Oglumvebennnnnnn Kızlar ev doğalgazlı ama oda sıcaklığında da olss su ılık olmuyor. O da gaz yapıyor. Siz nasıl içtinz? Ilık mı soğuk mu. Her defasında suyu ısıtmakta çok zor
Gorursensoyle Oglumvebennnnnnn oda sıcaklığında içiyorum doğalgaz açık neden soğuk oluyor seninki petek derecesi mi az ya da sularını peten üstüne koy orda ılınır