Kuzeykutbu01 yaaa sorma eşimle actık bir iki bölüm baktım sarmadı dedim baaşka islerle meşkul oldum bakmadım sonra bi bölümün biryerinde cok heyecanlandım açtım baştan izledim 3 günden az zamanda bitirdik 3 sezonu 2 gündürde son sezonu bitirdik cok fena biyerde bıraktılae ama aşırı iyi gözünü kırpmadan izlemen lazım heryeri cünkü bir sahne atladıgında düzen bozuluyor bişey anlamıyorsun🤦♀️ Tek solukta izledik ya darısı 5 sezone bu kdr izlenen bir dizi bence bari son sezonda 8 değilde fazla bölüm verseydi😢