Giizm kundak yapyordum halen yapyorm sıçrayarak uyanmasına engel olyor bide aşırı skmyorm zaten yüzünü kapatyorm ve poposuna hafif hafif vuruyorum pış pış ee ee diyorm bı müddet sonra hiç demyorm sessizlikte uyuyor kucagmda kucağımda sallyordm hiç ayagma alstrmadm şimdi uykusu gelince kucagma alyorm yüzü kapalı o kadar sonra uyuyor yada hiç alamyorm direk karnını doyuruyorm dalıyor uykuya sabaha kadar uyuyor biz beş aylğz şuan ama ilk zamandan beri bunun çok faydasını gördüm kundak yapp yüzünü kapattğm an uyku zamanı olduğunu anlyor gözlerini kapatıyor hemen bide göz teması yapmayın hiç uyutacagnz zaman