Annesininpogacayanagi Kızlar aradım şimdi alo 170 i. İşsizlik maasları yarın evlere dagıtılcakmış. Ama önce 170 i arayıp kayıt brakmanız gerekiyormuş bilginiz olsun🤓
Bulutbey Annesininpogacayanagi eşime de PTT den mesaj geldi. Bir link göndermişler iban numarasını kaydettik bankaya yatıracaklar. İyi olmuş bu uygulama
Deletedmom145 Annesininpogacayanagi bizim devletdede o var canim.ama hayla verilmiyo verilie inşallah.bide anlamadim şey var.tek aile başınami verilcek o para?
Hilalinannesi Annesininpogacayanagi bu korona dan dolayi kapanan yerlerin personellerine verilecek olan maaştan mi bahsediyorsunuz
Ebrubkts Bulutbey bende İban no kayıt ettim 5.de almam gerekiyordu hafta sonu olduğu için bugün yatar dedim ama hesabıma geçmemiş yarın işkuru arayacağım
Annesininpogacayanagi Deletedmom145 bu yardım parası değil canım. İşten cıkmıştım normal işkur uzerinden issizlij maası. Bbek 3 aydır alıyodum ptt den de. Bunuda eve getrceklermiş
Annesininpogacayanagi Hilalinannesi yok canm işkur uzerinden aldıgım işszlik maası. Yardım parası degıl.
Deletedmom55 Deletedmom409 eger işten kendi cıktıysa ve cıkmadan once 600 gün sgk lı calısmadıysa alamaz. Çıkarılması gerek işyeri evrak veriyor falan
Deletedmom145 Annesininpogacayanagi benim kaynanaminda iş maaşini karta gocurerek verdiler canim.normalde kartsiz aliyo.ben yardim parasi sandim kusura bakma
Alisa58 Hilalinannesi kafa gitti cnm bnm işssizlik maaşı işten tamamen çıkarılınca verilen pra beynim durdu kusura bakma😁
Annesininpogacayanagi Deletedmom55 benm iş bnk vardı belirli bankalarla calısıyolar. Olsaydı oylesi daha iyidi ama yapcak bsey yok.
brns21 Annesininpogacayanagi ptt den mesaj geldi adres yada bank hesabi icin siteye giris yapin diyor