Sevgili anneler ufak bir sorunumuz var bebeğim anne sütü ve mama içiyor ama kabızlık sorunu yaşıyoruz ikinarak ağlıyor ama alttan gazını rahat çıkarıyor duphalac şurup kullanıyoruz ama dünden beri yine yok önerisi olan veya aynı durunu yaşayan var mı mama ya zeytin yağı katıyorum ara da iciriyorum yardimlarinizi bekliyorum