Derinbade prosedür merak ediyorsun ama evli bekar velayet çok fark ediyor canım. evliysenz dilekçe yazıyorsun ama mantıklı bi gerekçe lazım 1 kere red geldimi bi daha değiştiremiyorsun ismini dikkat et ona. Mesela çoğu insan okulda dalga geçiyorlar çocugumun gururu kırılıyor diye gerekçe göstermiş kabul edilmiş