bimohr1406 Pelin87 ben çok öksürüyordum sezeryandan sonra oda beni zorluyordu korse olunca sabit kalıyordu göbek öksürünce daha az acıyordu ben takıyordum
Pelin87 bimohr1406 ben çok istedim takmayı ama doktorum kesinlikle takmayacaksın deyince onu dinledim ama baya toparlandı karnım ki virüs yüzünden yürüş falan da yapamıyorum, yürüyüş yapabilseydim eminim o da kalmazdı