Serpil57 Yarın 2 aylık aşımız var nasıl yapıcaz sokaga cıkma yasagı var bilgisi olan varmı acaba ebede aramadi bilgilendirmedi😌
RundownMom Serpil57 aşı durumunda istisna vardır diye düşünüyorum. Neticede o aşılar da bebekler hastalanmasın diye yapılıyor ve bildiğim kadarıyla 2 ay aşıları ertelenmiyor. Önemli aşılar çünkü
Damlakurutoprak Serpil57 bizimde geçen haftaydı ama hemşire aradı ve dönüşümlü çalışıyoruz haftaya gelin dedi salı günü gidicez inşallah erteleme şansımız yokmu dedim doktor bekleyebilir dedi ama hemşire bu aşılar önemli dedi içim el vermiyo ama mecbur götürcem artık 🤦♀️
Demlidem Serpil57 bizimde ayın 15 inde aşılar var bende şimdiden nasıl gidilecek diye düşünmeye başladım eğer giderseniz bizide bilgilendirin lütfen🙏🏻
Serpil57 Damlakurutoprak sanırım saglık ocagı boş oluyomuş hamileler ve bebekleri alıyolarmş bakalm şansımıza😌
Nursenaaaa Aşılarınızı ihmal etmeyin özellikle böyle bir dönemde bende götürdüm hemen götürüp gelip üstünüzü başınızı temizlersiniz gitmeden önce sağlık ocağını arayın bilgi verirler belki