Liyakpc1 evet kafasını kaldırmaya başladıkça geçmeye başlıyor merak etme. BEbek yağı sürme, doktorum bize sadeece boynu için bie pudra vermişti ondan sonra akşamına geçmişti. Bir de tekrarladığında hindistan cevizi yağı sürmüştüm oda çok çabuk geçirdi. Islak bırakma orayı sürekli kurula. kusar oraya gider emer süt oraya akar, terler orada birikir sık sık olur. O yüzden sık sık kullanacağın şeyden sür aksatma ilerlerse sulanır yaralanır orası falan dedi doktorum o yüzden bende sık sık kontrol ederim