Kızlar hergun iğne vurulanlar buradami.
4 ml vuruluyorum ben. Ama bugün 3 ml vurabildim bişe olurmu ya. Havasını alayım derken 1 ml gitti 🤷. Bende geri kalanı vurdum.
Yarın doktor randovum var doktora sorucam ama işte annelik yinede korkuyorum. Bide iğne yapılırken sizinki aciyomu. Ben göbekten vuruyorum