Maalesef öyle oluyor ara ara yürürken yaşlılar gibiyim doğrulamıyorum bazen bacaklarım da çok agriyor, doktor da emzirirken oturduğun yere dikkat et sırtını destekle dedi .ikinciyi yaparsam genel anestezi alacagim zaten cok zor oldu bir daha o anları yasamak istemiyorum. Bebeğim cok yukarıdaydı ve doktor ikinci bir kesi daha atmisti.