Gamzem12_y Gizemelis benim 3700 doğdu şimdi 7 kilo oldu. Sadece anne sütü alıyo iki ay yedi günlük gayet normal dedi hemşiremiz
Zeyneppppp Gizemelis benim oglumda 2800 dgdu 1 aylık kontrolde 4 kilo idi haftaya 2 aylık kontrol var ve cok merk ediyorum 🤗
Gamzem12_y Ebruy size göre fazla ama doktor normal dedi önemli olan bu. Sadece anne sütü ile beslenen bir bebek için fazla fiye bi şey yoktur
aybukemom Ebruy bence değil kzıım 64 cmdi ayrıca doktorum normal diyor siz de mü çocuk doktorusunuz yoksa