Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük oturma odasında iki duvar köşesine bakıp ses çıkartıyor (konuşma gibi ) ve gülüyor sürekli gözlerini sabitleyip oraya bakıyor sizce normal mi misafir odasına geçtiğimizde orada da yapıyor aynısını ya tavana yada balkon kapısının arkasına yani köşeye gözlerini sabitleyip bakıp ses çıkartıp gülüyor melekler güldürüyormuş diye biliyorum ama insanın yine de içine kurt düşüyor otizm hangi ayda belli olur veya hangi yaşta ve de sizce benim oğlumun bu yaptığı ne oluyor lütfen fikir verin