Hanımlar BESTİRON kullanıyorum 2 aydır bitti ama verirken zorlanıyorum biraz Corba sının arasında veriyorum tiksinmesin diye kabızlık vs yapmadı ama.
Şimdi de yeniden Brstiron almak yerine nutrigen toz şeklindeymiş ondan alayım diyorum
Şimdi sizce değiştirmeden kullanayım mı yoksa değiştireyim mi acaba 🤔
Bide Kullanan anneler ne kadar kullanıyorsunuz
Damla şeklinde olanlar kilosuna göre ya
Toz halinde olunca nasıl ayarlıyorsunuz