3 aylık bebegımın kakasında gizli kan cıktı ve neden oldugunu arastıramadk virüsden dolayı hemoglabın kan degerlerıde düşük. İhmal etmeyip doktora gıtsemmı bklesemmı yada boyle basına gelen anneler varmı acaba neden olabılır nolur yardmcı olurmusunuz? Kimsenin basına gelmesın ınsallah neden oldugunu bilemeden ortada kaldı virüsden dolayı