Defneayse Kızlar kullanan var mı aranızda Prima kullanıyoruz acaba memnun kalırmıyımm ? Yan bantları Nasıl sleppy ve molfix kullandım sevemedim bi şans vermek istiyorum ama sormak istedim? 🥰
mucizeemmm Defneayse ben deneme oaketi aldım memnun kaldım ben de sleppy molfix evy baby denedim ama evy baby pişik yaptı elşmde kaldı öylece bezler
Meryem2701 Ben o bez fabrikasinda çalışıyorum oldukça güzel firmanın farklı bezleride var ama en iyi markası padlers
mucizeemmm Defneayse isterseniz deneme paketi verin ilk denemiş olursunuz mesela bende babyturcodan memnun kalmamıştım herkezin dusuncesi farklı evy babyde aynı şekilde 2 bezde oğlumda pişik yaptı mesela