hunilimomm Mutluluk benim kızılında böyleydi ama küçüktü bileğinde vardı doktor egzama demişti krem losyon kullanıyoruz geçmedi daha nemlendir bol bol cnm
Nekwam Mutluluk hayir isilik canim sicaktan terlemekten oluyor az giydir. Bak yavrum kaşımaktan yırtmış kac yeri de. Nemlendiirici yada pudra sür
Melegimsin Mutluluk yok canim isilik eminim çok terliyosa terletmemeye çalış kalın giydiriyorsan biraz daha az giydirebilirsin bepanthol var sür rahatlasın paşa
Mutluluk Nekwam mustelanin kremini sürüyorum aslinda Evet ya altını açtığım zaman elleriyle hep çiziyor o kadar da tırnaklarını kestiğim halde bende kaşıntı yapıyor mu acaba diye merak ediyorum
Sevde123 Kuru ciltliyse de olabilir benim kızımın baldır kısımlarında oluyor mustela stelatopia kullanınca geçiyor
Mutluluk Melegimsin teşekkür ederim canım Aslinda altına çoraplı atlardan giydiriyoruz ustune de işte takım olarak alt üst giydiriyoruz iki kat oluyor yani çok da sıcak değil ama Dikkat edicem
Deletedmom292 Mutluluk çok geçmiş olsun benim kızımdada oldu patikli alt giydirmeyi bıraktım geçti sadece zıbın birde alt üst takım giydiriyorum artık.