@masalim51 İlk önceleri sütçüden alma sütlw kayınvalidem yapıyodu kızımın yoğurdunu daha sonra ben yapmaya başladm ama ben günlk sütle yaptm hep bimin altın sütünü kullanıyorum son aldığımda bimde kalmadığı için eşim A101 den torkunun günlük sütünü almış o da çok güzel oldu biminkide çok güzel tutuyo ısıtınca tam tutmuyomuş galiba o yüzden ben kaynatıyorum kaynamaya başladıktan 5 dk snra fln kapatıyorm 😊