Kızlar kızım tam 5 aylık oldu. Mama ağırlıklı besleniyor anne sütü günde 100 cc belki zor. Belli bir çocuk doktorum yok aile hekimliği takip etti hep bizi. Malum virüsten dolayı gidemiyoruz bir yere. Sizce tadım başlamak uygun mudur. Yoksa 6. Ayı bekleyim mi. Doğum kilosu 3 kilo . Şu an 7 kilo bu arada.