9 ay 9 günlük bi kızım var doğduğundan beri zaten sağ göğsümü emmek istemedi sanırım orda sütüm daha azdı zar zor emzirdim faKat artık tamamen bıraktı emmiyor ve sanırım süt kesildi sağ göğsümde ve eski boyutuna döndü sol göğsüm 2 beden daha büyük ciddi bi fark var çok şükür tek göğsümde süt yetiyor sorum şu kızım emmeyi bıraktıktan sonra oda eski boyutuna döner dimi bu şekilde kalmaz?