Fato Prenses_annesiiiii ilk bi 6 aya kadar gazli icicek ocmedim kolikti bebegim sonra icmeye basladim
morsevenfilolog Prenses_annesiiiii İlk 3 ay içmedim gazlı bir bebeğim olduğu için daha çok gaz yapar diye. Ama artık içiyorum. Sıkıntı yaşamıyorum. Kızım 7 aylık.
Deletedmom276 Hamilelikte de doğumdan sonra da günde bir iki tane içiyorum. Hiç gaz sorunumuz olmadı.
Arasannesi Prenses_annesiiiii evet sütü artıran seyler arasında geçiyor hatta. Bebekte gaz sorunu yoksa için
Prenses_annesiiiii Arasannesi zinco kullanıyorum, gaz olmasın die çok dikkat ediyorum, arada nadiren oluo ama
Arasannesi Prenses_annesiiiii ozaman için yanı bısey olmaz benım bebegım kolık ben bıle arada içiyorum.sütte yapıyo
Ankarali Ben çok içtim hala da içiyorum 10 ay5 günlük bebis, hatta ilk Aylar içine bi tane kesme şeker atıyordum çok da güzel süt yapıyordu
Serenty Prenses_annesiiiii Saraçoğlu dedi geçen video sudna gördüm maden suyu arttırır sütünüzü diye normalde de severim zaten.hatta bugün ilk kez bir tane içtim inşallah gaz yapmaz.ama yapacağını sanmıyorum tam tersine sindirime iyi geliyor diye içiyor insanlar