Mavis89 Bebeğim 3 aylık son 3 gündür kakası çok suku, ishal değil ateşi yok ve günde 1 maksimum 3 kere yapıyor ama neden sulu oldu anlayamadım 😞
Pelin87 Mavis89 ara ara bizde de oluyor, ilk zamanlar ishal sanıp yavrumu helak ettim hastanelerde hiçbir şey çıkmadı
Cemremmmmm Mavis89 anne sutu aliyorsa normal.sari yesil kahverengi ben herturlu rengi görmüştüm 😂.seni yediklerinden kaynakli kaka sekli ve rengi.ben mesela ne zaman ispanak yesem yem yesil kaka yapardi sulu sulu.ispanak bagirsaklari temizler çünkü.
DenizAlpinAnnesi Mavis89 bizimde öyle sulu ve yesilimsi , anne sütünde sulu olmasi normal kabul ediliyor
Mavis89 Alinduru bazen gürültülü gaz ile birlikte atıyor bazen sessiz genelde sarı ve pütürlü yapardı birde sulu olması canımı sıktı normal mi bilmiyorum
Mavis89 DenizAlpinAnnesi DenizAlpinAnnesi dulu ve pütürlüydü ama birden çok sulu olması canımı sıktı açıkçası
Alinduru Mavis89 ya benim de hep öyleydi sonradan başka belirtiler de eklenince alerji olduğunu öğrendik de o yüzden sordum 🙄
Mavis89 Alinduru bana mukuslu ya da kanlı kaka olursa alerji düşünebiliriz demişti doktorum doğduğundan beri gürültülü ama gaz ile attığı için öyleymiş sulu olmasını söylememişti olabilir mi acaba ya
DenizAlpinAnnesi Alinduru ya bende yemiyorum 2 haftadir ama kakasinda bi düzelme yok sizde durumlar nasil
Alinduru DenizAlpinAnnesi benim yeni yeni düzelmeye başladı doktorumuz en az 2 hafta beklemelisin belki de 3 hafta beklemen gerekebilir demişti, mesela tam düzeldi Bi gün tahin yedim kan geldi kakasında o gün anladım susama da olduğunu öyle öyle deneyerek buluyoruz. Mesela baharat yaptı en son şimdi onu kestim 🙄 ama süt ürünlerinden kasıt eser miktarda dahi olmayacak margarin vs de tüketmeyeceksiniz paketli hiçbir gıda olmayacak içeriklerine hep bakacaksınız kaçırıyor olabilir misiniz acaba?
DenizAlpinAnnesi Mavis89 bizimki mukuslu sadece suluda alerji olcani düsünmüyorum sulu olabilir cok takilma ishal olmasi icinde 24 saat icinde 4 den fazla kakali bezi olmasi lazim
Alinduru Mavis89 yanlış yönlendirmem istemem kesinlikle. Ama benim bebeğimden ben şüpheleniyordum bence vardı mesela kaşlarında Konak geçmiyordu poposu hep kızarıktı çok huysuzdu falan, rota aşısı süt alerjisini tetikler diyorlar ne zaman aşıyı yaptırdık kakasında kan da görmeye başladık o zaman zaten artık emin olduk
DenizAlpinAnnesi Alinduru valla paketlu gida hic tüketmiYorum ekmegi kendim yapiyorum sabah recel zeytin ekmek yiyorum
Alinduru DenizAlpinAnnesi kan zaten son aşama oluyor artık sanırım ilerleyince. Ama mukus, egzama, hırıltı, huysuzluk, uykuya dalamama, köpüklü gürültülü veya sulu kaka bunlar belirti oluyor.