Demlidem Bebeğim 2 aylık 5 gündür kaka yapmadı fitil verdim fayda etmedi sürekli kokulu gaz çıkarıyor ama kaka yok ortada kabız olmuş olabilir mi doktorada götürülmüyor bu zamanda 😪
birnarsever Demlidem Canım 5 gün uzun süre doktora götür. Suya karıştırılan bir ilaç veriyorlar. Hemen iyi geliyor. Mama alıyor mu bebeğin.?
Umutefeninannesi Demlidem canım aynı sorun bizde de oldu doktor çok normal 10 günden sonra yapmazsa sorun vardır dedi, ayrıca her çocuk farklı olur dedi
Pelin87 Demlidem 8 saatte bir 1 çay kaşığı saf zeytin yağı verin, benim oğlumda da doğduğundan beri aynı sorun var ben doktor tavsiyesiyle vermeye başladım, bir de emzirmeden 5-10dk önce verirseniz daha çok etki ediyor en azından bizde öyle
Sdtcvkfrkn Demlidem kimyon kaynatıp içirebilirsin canım. Maflor damla var gaz damlası ama bağırsakları da rahatlatıyor. Bir de karnına bez ısıtıp koy masaj yaparak. Poposuna da zeytinyağ dök yada pamukla sil birazcık. Ben bunları yaparım ve rahatlar
Demlidem Umutefeninannesi öylemi bilmiyorum endişelenmeli miyim bebeğimde gayet rahat görünüyor ama ilk defa bu kadar uzun sürdü
Alimk Demlidem rahatsa sıkıntı yapmayın. Fitille de gelmesiyse bekleyin. Ikındıpında canının yandığını farkettiğinizde tekrar fitil koyun. Mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyun. Ve ayak tabanlarına zeytinyağıyla masaj yapın.
Sdtcvkfrkn Gurbetozkan aynen ztn gaz için çok iyi geliyor canım ben doğduğu günden beri kullandım çok şükür öyle çok sıkımtı yaşamadım gazla ilgili. Cezveye sıcak suyu koyup kaynatıyorum içine bi çay kaşığı kadar döküyorum karıştırıyorum kapatıyorum altını. Biraz da öyle demlenince hemde soğumuş oluyor veriyorum.
Hatice_asya Demlidem mamasina 1 cay kasigi zdytin yagi koyup icirin bittikten sonra karnina hafif masaj yapin hemen kaka yapiyolar
Nrnbirol Demlidem üşütmüş olabilir yada siz sarımsak yediyseniz sitünüzden geçip oda gaz ve koku yapmış olabilir siz yediklerinize dikkat edin kayısı vs tuketin poposuna biraz zeytinyağı sürebilirseniz belki katılaştıgı için yapamıyor olabilr siz bilirsnz tabi
Demlidem Zeytinyağı ve kimyonu hergün veriyorum probiyotik ve gaz damlasıda öyle anlamadım neden böyle oldu
hunilimomm Demlidem su veriyormusun biraz fazlalaştir cnm zeytinyağ içir eğer sıkıntısı huzursuzlugu yoksa bekle bol bol masaj yapbisiklet sürer gibi yap bacanaklarını
Sdtcvkfrkn Demlidem mama yiyorsa su verilmesi gerekiyor diye biliyorum canım çok olmasa da verebilirsin ama şimdilik kimyon kaynatıp verirsen gerek olmayabilir. Poposuna zeytin yağ biraz oda iyi gelir ben hiç içirmedim ama poposuna dökmüştüm. Karnına ayaklarının altına sıcak bez ısıtıp koy canım
Sdtcvkfrkn Gurbetozkan onu bilmiyorum ki canım ben bir kere veriyordum işte ilk aylarda 2 3 4 kaşık veriyordum. Büyüdükçe arttırdım