Merhaba.biz cuma günü 6. Ay aşilarimizi olduk.gitmeden sağlik ocagini aradık.Sağlık ocağının boş olduğunu gidebileceğimizi söylediler.Gercektende kimse yoktu.çocuk felci aşisi ağizdan 2 damla diger aşilar 1 er bacaktan oldu.Kizimizin ellerine eldiven taktik.Bizde maskemiz ile gittik.Sedyeye alt acma bezimi yaydik.5 dk da oldu aşilar.Hemşireler de çok dikkatli.Eve gelince bebişin bütün üstünü degıstirdik ellerini yüzünü yikadik.Kendimde hemen banyoya girdim.Biz atlattik çok sükür.Sizde arayin hemşirelerin yönlendirmesine göre hareket edin.biz arabada yapmasi teklifinde bulunmuştuk ama kabul etmediler.Isterseniz sizde bir teklif edin belki duruma göre gelip yaparlar.