Kbr teşekkür ederim pnömani diye geçiyor nefes alırkrn göğsü anormal şekilde çöküp şişiyodu emerken zorlandığı için emmeyi reddediyodu ve aşırı şekilde ağlıyodu gece uyuyan çocuk uyumaz olmuştu be uyanınca bi süre kendi halinde kalabilen bi çocuk direkt olarak bağırarak ağlamaya başlıyodu canı yandığı belliydi yani