Selamlar kızlar 17 gün önce sezeryan oldum 1 hafta sonra kontrole gittiğimde dikişler için kendi doktorum yoktu başka doktora göründüm sağolsun doğru düzgün bakmadı öyle uzaktan bakıp gönderdi.Dun farkettim dikişlerin hemen üstü şişmiş ve sertleşmiş malum doktora gidemiyorum bu normal mi sizce sizde de oldu mu bilgisi olan yazabilir mi lütfen