Arell KıZlar 2 gün sonra bebeğimin 1 aylık alışı var sağlık ocağına nasıl götürüp yaptırcam bilemiyorum tedirginim ama mecburum.İçinizde yaptıran var mı yan etkileri ateş falan oluyor mu yardım lütfen🙏
Selinsu Arell 1 aylik asida hic bi sorun olmuyo. 2 aylikken yapilanda biraz ates olabilir ama bizde olmamisti ihmal etme 10dkka asiyi yaptir gel
Dilan-2020 Bizimde yarın aşımız bende hiç götürmek istemiyorum ama mecburuz napalım bide o ağlayınca da kötü oluyorm topuk kanında cok aglamıştı snirim bozulmuştu 🤦🏻♀️
Semapekyilmaz Gitmeden hemşirenizi yada sağlık kuruluşunu arayın sakin mi değil mi sorun müsait bir zaman diliminde gidin onlar sizi yönlendirirler zaten. Bu aşıda hiçbir yan etki olmuyor genelde
Burcueren52 Canım bende götürdüm getir mutlaka dedi ebe sağlık ocağında kimse yoktu yaptırdım çıktım hemen sabah götürdüm ihmal etme benimkisi aşıdan sonra çok huzursuzlanmıştı