Kızlar merhaba bebişim 24 günlük oldu. 24 günde bi sürü soru sordum sizlere. Birşey daha danışmak istiyorum. Bebeğim ilk 15 gün çok güzel uyurdu arada bakınır oynardık sonra emer yine uyurdu uykusu 2 saat falan olurdu zaten sarılıktan dolayı 2 saatten fazla uyutmuyordum. Fakat sarılık sorunumuz bitti 4 saate kadar uyutablirsin dediler. Ama bu seferde bebeğimde uykuya direnme ortaya çıktı. Gaz damlası kullanıyorum gazını rahat çıkarıyor çok şükür. Bazen ağlama krizine giriyor ama gazdan dolayı olmadığını anlıyorum çünkü kıvranarak ağlamıyor. Bazen 40 dk 50 dk uyutmaya uğraşıyorum 15 dk uyuyup uyanıyor. Dün gece de uykusunda çığlık attı resmen korkuyor sanırım. Bütün uyku düzenimiz bozuldu. Gün-de 10 saat anca uyuyor buda bence çok az çünkü 16 18 saat uyuması gerekir diyorlar. Uykusuzluktan gözleri kızarıyor yine de uyumak istemiyor. Bide devamlı bir aranma içinde emzik tutmuyor tuttuğunda çok zor tutuyor. Böyle olunca da uykusu bölünüyor. Ac mi kalıyor acaba diyerek bazen mama da verdiğim oluyor. Kızlar neden böyle oluyor var mı tavsiyeleriniz