handante Merhabalar, bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olucak. Fakat kendini uyandırdığı için hala yarım kundakla uyuyor. Bıraktıranlar nasıl bir yol izlemeliyim:(
Pcoslubiranne handante yan yatirmayin kundakli Allah korusun.Benim oglum 7 aylikken kendi birakti artik ellerini cikariyordu kundaktan.Alısti oyle oyle.
handante Zaten Haribo42 anladım cevabınız için çok teşekkürler ama zaten yan yatırıyorum, bu yüzden işe yaramaz oğlumda sanıyorum…
handante Pcoslubiranne çok sıkı bir kubdak değil bizimkide kendini kurtarabiliyor, ama diğer türlü kundaksız tam serbestse uyandırıyor kendi kendini
Melegimsin handante Bende böyle bi post accaktim canim bende nasil biraktircam bilmiyorum denedim ve asla uyumadı kundak yapar yapmaz uyudu