masterchefiniz benim kızım da 3 aylık oldu.Bizim de gaz sancılarımız vardı.sab simplex ve maflor probiyotik kullandık faydasını gördük.Ayrıca ben ek dine dikkat ettim kimyon çayı içtim.Ve kızıma badem yağıyla karnına masaj , Sık sık banyo ve bacaklarını hareket ettiriyordum.Rahat etmiştik biraz.Ama ne yaparsanız yapın bebek kendi kendine yapmayı öğreninceye kadar o kaslarını kontrol etmeyi öğreninceye kadar çekiyorsunuz.Siz sabırlı olun ve bunun bir süreç olduğunu geçeceğini bilin. O ağlarken siz sakinliğinizi koruyun.Biliyorum çok zor ama geçecek 😊