Seymagirgin Kızlar bebeğim 9ay 20günlük beşiği kücük geldi diye yatak kenarlıgı aldım bazaya taktım işe yaramadı düştü. Yere yatak yaptım ordada yatmıyor halıya kadar dönüyor Delirmek üzereyim nerde yatırcam ben bu cocugu
Deletedmom388 Seymagirgin 7aylık şu an park beşikte ama salgından sonra kısmetse odasını tamamen yenilicem, Montessori alıcam https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/montessori-yatak-urgup-montessori-yatak_pdp_492475865 bu model düşünüyorum
Minikbal Seymagirgin bizim yatakla duvarın arasına tek kişilik yatak koyduk orda yatıo. Sağı solu kapalı olduğu içinde düşme riski olmuo
Oglunasikbiranne08 Seymagirgin şimdilik beşikte yatıyor bazende yanımda beraber uyuyoruz. 8 aylık. İlerde nee yaparım bilemiyorum ama
ElmaliTurtamm Seymagirgin salona kenara döşek attım battaniye örtüyom üstten gündüzleri akşamlarıda yerde döşekte yatıyoz 😃
BOLAHENK Odası var çok güzel yatağı felan, ama bizim yatakta benimle yatıyor 🤦♀️babası da onun odasındaki kanepe de😬
Pcoslubiranne Seymagirgin ben de yerde yatiriyorum.7 aylikken besikte yatmak istemedi bir tarafina park besigini koydum digerr tarafini duvara getirdim oraya da yastik koydum sabaha kadar dönüp duruyor öyle.1.5 yasinda su an.
Deletedmom138 Seymagirgin park yatak alanilirsin benimkide 5 aylıkken sepet beşiğe sığmadı odasını ayırdım odasındaki büyüyen beşiğinde yatıyor şimdi
Ejderhahavva Seymagirgin 18 aylık montessori yatakta ama rahat edemediğini düşünüyorum inşallah nasip olursa yazın normal yatak alıp bide korumalık yaptırmayı düşünüyorm rahat etmiyor yavrucak
Neset Ejderhahavva bende montessori yatak almayı düşünüyordum ama ne yönden rahat edemediğini düşünüyorsun ?
Ejderhahavva Neset ben özel yaptirmistim malesef marangoz istediğim gibi yapamamıştı o yüzden küçük geliyor brz yani dağınık yatan bir bebek oğlum 🤪
Eminos Seymagirgin gündüz oturma odasında minder var orda uyur gece de besiginde uyur cok nadir yanima alirim sık uyanma veya dişten dolayi huzursuzluk falan varsa 1 yasinda bebegim
Ejderhahavva Neset ben vidalı istemiştim ama adam hepsini tek parca halinde yapmış kalitesi iyi çamdan yapıldı ama keşke büyük olsaydi
Pelinn Seymagirgin park yatak👍🏻17 aylık 1 yaşından beri yatırıyorum içinde döne döne uyuyo 70×110 aldım